Regulamin promocji

REGULAMIN SPRZEDAŻY PREMIOWEJ „De’Longhi Rivelia zwrot za opinię.”

 

 

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

§ 1 Definicje

Pojęciom użytym w niniejszym Regulaminie i pisanym wielką literą nadaje się następujące brzmienie:

 

1) Organizator
De’Longhi Polska Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 303, 02-785 Warszawa, REGON 141928974, NIP 5252457842, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000332338, BDO 000018232, kapitał zakładowy 50.000 PLN;

 

2) Koordynator
AWENA sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Warszawie, ul. Kabacki Dukt 8/U145, 02- 798 Warszawa, REGON 016929054, NIP 5342144029, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział KRS pod numerem 0000521922, działająca na zlecenie Organizatora w celu wsparcia Promocji;

 

3) Promocja
sprzedaż premiowa pod nazwą „De’Longhi Rivelia zwrot za opinię.” prowadzona na zasadach i warunkach określonych w Regulaminie;

 

4) Regulamin
niniejszy regulamin wraz z załącznikami, które stanowią jego integralną część;

 

5) Produkt/Produkty
automatyczne ekspresy do kawy De’Longhi wymienione w Załączniku nr 1 do Regulaminu;

 

6) Sklep/Sklepy
sklepy/punkty handlowe stacjonarne lub internetowe prowadzone na terenie Rzeczypospolitej Polskiej wymienione w Załączniku nr 2 do Regulaminu;

 

7) Okres promocyjny
termin od dnia 19.09.2024 r. od godziny 00:01 do dnia 19.11.2024 r. do godziny 23:59 lub do wyczerpania puli Zwrotów, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej;

 

8) Data zakupu
data i godzina zakupu Produktu w Sklepie internetowym lub w Sklepie stacjonarnym, wskazane jako data sprzedaży na Dowodzie zakupu;

 

9) Dowód zakupu
paragon fiskalny lub faktura VAT dokumentujące zakup Produktu (bez NIP nabywcy), w formie papierowej lub elektronicznej;

 

10) Uczestnik/Uczestnicy
pełnoletnie osoby fizyczne, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, będące konsumentami tj. osobami fizycznymi dokonującymi z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą lub zawodową, posiadające rachunek bankowy prowadzony w złotych polskich na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, które dokonały zakupu Produktów w Sklepach w terminie i na zasadach określonych w Regulaminie.

 

11) Strona internetowa
Strona internetowa Promocji pod adresem: https://www.delonghi.com/pl-pl/zwrot-za-opinie;

 

12) Zwrot/Premia
Jednorazowa premia w postaci nagrody pieniężnej w wysokości 100 (sto) zł wypłacana Uczestnikowi na warunkach określonych w Regulaminie. Zwrot nie podlega zamianie na inne świadczenie.
Pula Zwrotów jest ograniczona i wynosi 25.000 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) w stosunku do całej Promocji i dla wszystkich Produktów.

 

13) Dni robocze
Dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy na podstawie ustawy z dnia 18 stycznia 1951 o dniach wolnych od pracy (Dz. U. 2020, poz. 1920).

 

14) Opinia
Pisemna recenzja (opis odczuć Uczestnika) dotycząca/na temat Produktu, sporządzona osobiście przez Uczestnika w języku polskim oraz zgodnie z zasadami określonymi w § 9 Regulaminu;

 

15) Konsument
osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

 

 

§ 2 Postanowienia wstępne

1. Regulamin określa:

 

2. Promocja nie stanowi loterii pieniężnej, loterii fantowej, loterii promocyjnej ani żadnej innej gry losowej lub zakładu wzajemnego w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych tj. z dnia 16 listopada 2022 r. (Dz.U. z 2023 r. poz. 227).

 

 

§ 3 Cel Promocji

Promocja została przygotowana w celu promocji Produktów określonych w Regulaminie.

 

 

§ 4 Czas i miejsce prowadzenia Promocji

Promocja prowadzona jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w Okresie promocyjnym tj. od dnia 19.09.2024 r. od godziny 00:01 do dnia 19.11.2024 r. do godziny 23:59 lub do wyczerpania puli Zwrotów, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.

 

 

§ 5 Przedmiot Promocji

Promocja polega na przyznaniu Uczestnikom, którzy spełnili łącznie wszystkie warunki określone w Regulaminie, premii pieniężnej w postaci Zwrotu/Premii, na zasadach określonych w Regulaminie.

 

 

II. ZASADY UDZIAŁU W PROMOCJI

 

§ 6 Warunki udziału w Promocji

1. Udział w Promocji jest dobrowolny.
2. W celu wzięcia udziału w Promocji Uczestnik musi spełnić łącznie następujące warunki w trakcie trwania Okresu promocyjnego lub do wyczerpania puli Zwrotów:

3. Każdy Uczestnik, niezależnie od ilości i rodzaju zakupionych Produktów, może wziąć udział w Promocji oraz otrzymać Zwrot wyłącznie jeden raz. Numer seryjny Produktu jest daną unikalną i ponowna rejestracja Produktu z użyciem tego samego numeru seryjnego Produktu jest niemożliwa.
4. Promocja kierowana jest wyłącznie do Konsumentów i tylko Konsument może w niej wziąć udział.
5. Biorąc udział w Promocji, Uczestnik potwierdza, że zakup Produktu nie miał bezpośredniego związku z działalnością gospodarczą lub zawodową.
6. Przedmioty i narzędzia potrzebne do spełnienia warunków udziału w Promocji, w szczególności do sporządzenia i zamieszczenia Opinii Uczestnik zapewnia sobie sam, we własnym zakresie i na własny koszt.

 

 

§ 7 Zakup Produktu i prawo odstąpienia

1. Produkt zgłoszony do Promocji musi być zakupiony przez Uczestnika w wybranym Sklepie w Okresie promocyjnym. Wszelkie warunki sprzedaży Produktu, w tym jego cenę detaliczną określa Sklep. Organizator ani Koordynator nie mają wpływu na dostępność Produktów oraz warunki ich sprzedaży.
2. Z zastrzeżeniem ust. 4 poniżej, uczestnik traci prawo do udziału w Promocji i otrzymania Zwrotu w przypadku skorzystania przez Uczestnika z ustawowego lub umownego (przyznanego przez sprzedawcę) prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży Produktu. Uczestnik, który dokonał zgłoszenia zgodnie z § 8 Regulaminu, a następnie odstąpił od umowy sprzedaży Produktu, zobowiązany jest do zgłoszenia tego faktu Organizatorowi, w terminie 3 dni od dnia odstąpienia od umowy sprzedaży Produktu, na adres mailowy: cashback@awena.pl.
3. Z zastrzeżeniem ust. 4 poniżej, w przypadku odstąpienia przez Uczestnika od umowy sprzedaży Produktu, którego zakup był podstawą otrzymania Zwrotu, Uczestnik zobowiązany jest do zwrócenia Organizatorowi otrzymanego Zwrotu w terminie 14 (czternastu) dni od dnia złożenia sprzedawcy oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży Produktu, na rachunek bankowy wskazany przez Organizatora.
4. Postanowienia ust. 2 i 3 powyżej nie dotyczą odstąpienia od umowy sprzedaży Produktu przez Uczestnika w przypadku niezgodności Produktu z umową sprzedaży, w szczególności na mocy przepisów obowiązującego prawa, w tym rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

 

 

§ 8 Zgłoszenie udziału w Promocji

1. Zgłoszenie udziału w Promocji następuje poprzez wypełnienie i wysłanie elektronicznego formularza zgłoszeniowego dostępnego na Stronie internetowej.
2. Prawidłowo wypełniony formularz zgłoszeniowy zawiera:

3. O wzięciu udziału w Promocji i otrzymaniu Zwrotu decyduje kolejność zgłoszeń. Zwroty będą przyznawane do wyczerpania puli Zwrotów określonej w Regulaminie.
4. Zgłoszenie udziału w Promocji dokonywane jest z chwilą zarejestrowania na serwerze Organizatora zgłoszenia Uczestnika. Uczestnik otrzyma wysyłaną automatycznie wiadomość e-mail, na adres e-mail Uczestnika wskazany w formularzu rejestracyjnym, potwierdzającą zarejestrowanie zgłoszenia Uczestnika na serwerze Organizatora. Powyższa, wysyłana automatycznie, wiadomość e-mail nie potwierdza poprawności zgłoszenia, a jedynie fakt zarejestrowania zgłoszenia w systemie teleinformatycznym Organizatora.
5. Zgłoszenia, które:

 

 

§ 9 Zasady sporządzania Opinii

1. Opinia musi:

2. Uczestnik, dodając Opinię, oświadcza, że:

3. Uczestnik ponosi wszelką odpowiedzialność za treść Opinii, w tym za naruszenie praw własności intelektualnej, przemysłowej, ochrony danych osobowych i innych praw osób trzecich, w tym także poprzez sporządzenie i zamieszczenie Opinii.
4. Opinie niespełniające warunków określonych w niniejszym paragrafie zostaną zdyskwalifikowane, a Uczestnikom nie będzie przysługiwał Zwrot.

 

 

§ 10 Licencja

1. Z chwilą wysłania elektronicznego formularza zgłoszeniowego dostępnego na Stronie internetowej (tj. zgłoszenie udziału w Promocji), Uczestnik udziela Organizatorowi nieodpłatnej, niewyłącznej, nieograniczonej terytorialnie licencji do korzystania z praw autorskich do całości i/lub części Opinii (dalej: „Utworu”) na wszystkich polach eksploatacji znanych w chwili wypełnienia formularza zgłoszeniowego, w szczególności na następujących polach eksploatacji określonych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. z 2022 r. poz. 2509):

2. Niniejsza licencja obejmuje prawo Organizatora do:

3. Z chwilą przyjęcia elektronicznego formularza zgłoszeniowego Uczestnika, dostępnego na Stronie internetowej (tj. zgłoszenia udziału w Promocji), Organizator nabywa pełne i nieograniczone co do terytorium prawo do korzystania z Opinii, w dowolny sposób i w dowolnym zakresie, niezależnie od celu wykorzystywania na wszelkich polach eksploatacji, w szczególności zaś na polach eksploatacji określonych w § 10 ust. 1 pkt 1-6 Regulaminu.
4. Prawa, o których mowa w niniejszym paragrafie Organizator może wykonywać przy użyciu wszystkich istniejących lub mogących powstać w przyszłości nośników i technologii, bez żadnych ograniczeń w tym zakresie.
5. Licencja zostaje udzielona na czas oznaczony 5 (pięciu) lat. Po upływie tego okresu, licencja, bez konieczności składania jakichkolwiek dodatkowych oświadczeń, przekształci się w licencję udzieloną na czas nieoznaczony, która będzie mogła zostać rozwiązana z zachowaniem 1 (jednego) roku wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec roku kalendarzowego.
6. Uczestnik zezwala Organizatorowi wykonywanie praw osobistych do Utworu, w tym poprzez nieoznaczanie Opinii imieniem, nazwiskiem lub pseudonimem Uczestnika.

 

 

§ 11 Weryfikacja zgłoszenia udziału w Promocji

1. W oparciu o dane podane przez Uczestnika w formularzu zgłoszeniowym, Organizator lub Koordynator dokona weryfikacji prawidłowości zgłoszeń Uczestników, nie później niż w terminie 10 (dziesięciu) dni roboczych od daty zgłoszenia udziału w Promocji, z zastrzeżeniem ust. 2 i 5 poniżej.
2. Organizator lub Koordynator w sytuacji, gdy poweźmie wątpliwość co do:

3. Na żądanie Organizatora lub Koordynatora Uczestnik zobowiązany jest do:

4. Organizator lub Koordynator zobowiązany jest zwrócić Uczestnikowi otrzymany od niego, zgodnie z ust. 3 powyżej, oryginał Dowodu zakupu i/lub oryginał wyciętego fragmentu opakowania Produktu w terminie 14 (czternastu) dni od dnia ich otrzymania.
5. Organizator lub Koordynator dokona dodatkowej weryfikacji zgłoszenia również w sytuacji, gdy:

6. W przypadkach, o których mowa w ust. 5 powyżej, Organizator lub Koordynator w terminie wskazanym w ust. 1 powyżej, jednorazowo wezwie Uczestnika za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na adres Uczestnika podany w formularzu zgłoszeniowym, do przesłania w formie wiadomości e-mail:

7. W przypadku braku terminowego wykonania lub nienależytego wykonania przez Uczestnika zobowiązań, o których mowa ust. 3 oraz 6 powyżej, Uczestnik traci prawo do otrzymania Zwrotu, a Organizator ma prawo wykluczyć Uczestnika z udziału w Promocji. O powyższym Organizator lub Koordynator poinformuje Uczestnika wiadomością e-mail wysłaną na adres podany w formularzu zgłoszeniowym.
8. Organizator ani Koordynator nie mają wpływu na umieszczenie przez system teleinformatyczny czy program pocztowy, z którego korzysta Uczestnik, wiadomości e–mail, o których mowa w niniejszym paragrafie, w kategorii „SPAM” w skrzynce odbiorczej Uczestnika. W związku z powyższym, Uczestnicy powinni sprawdzać skrzynki odbiorcze podanego w formularzu zgłoszeniowym adresu e-mail Uczestnika, w tym również folder „SPAM”.
9. Osoby, które nie spełniły warunków udziału w Promocji wskazanych w Regulaminie, zostaną o tym poinformowane przez Organizatora lub Koordynatora poprzez przesłanie stosownej informacji na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

 

 

§ 12 Zwrot

1. Z zastrzeżeniem postanowień niniejszego Regulaminu, Uczestnik, który łącznie spełni wszystkie warunki określone w Regulaminie, otrzyma Zwrot.
2. Pula Zwrotów jest ograniczona i wynosi łącznie 25.000 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych).
3. O wyczerpaniu puli Zwrotów Organizator poinformuje na Stronie internetowej. W czasie trwania Promocji stan wyczerpania puli Zwrotów może się zmieniać, dlatego też przez cały Okres Promocyjny, w szczególności przed dokonaniem zakupu Produktu oraz wycięciem fragmentu opakowania Produktu zawierającego kod EAN (zgodnie ze Wzorem poprawnego wycięcia fragmentu opakowania) zalecane jest monitorowanie na Stronie internetowej ewentualnych informacji o wyczerpaniu puli Zwrotów.
4. W przypadku wyczerpania puli Zwrotów, Uczestnik nie ma prawa do otrzymania Zwrotu, zaś kolejne zgłoszenia udziału w Promocji nie są przyjmowane.
5. Zwrot nie podlega wymianie na inną gratyfikację ani pieniężną, ani rzeczową ani też inne świadczenie.
6. Wypłata Zwrotu nastąpi w terminie 10 (dziesięciu) dni roboczych od daty pozytywnego rozpatrzenia zgłoszenia udziału Uczestnika w Promocji, na rachunek bankowy Uczestnika prowadzony w polskich złotych przez bank mający siedzibę w Rzeczypospolitej Polskiej wskazany w formularzu zgłoszeniowym.
7. W przypadku konieczności przeprowadzenia dodatkowej weryfikacji zgłoszenia, o której mowa w § 11 powyżej, termin na wypłatę Zwrotu, o którym mowa w ust. 5 powyżej wydłuża się o czas niezbędny na przeprowadzenie takiej dodatkowej weryfikacji, nie dłużej jednak niż o 7 (siedem) dni roboczych od dnia nadania przez Uczestnika (i) oryginału Dowodu zakupu i/lub fragmentu opakowania Produktu, i/lub (ii) zdjęcia wybranego fragmentu/elementu Produktu, i/lub (iii) czytelnego/wyraźnego zdjęcia lub skanu Dowodu zakupu i/lub fragmentu opakowania Produktu, (iv) i/lub zdjęcia fragmentu opakowania Produktu wykonanego zgodnie ze Wzorem poprawnego wycięcia fragmentu opakowania stanowiącym Załącznik nr 3 do Regulaminu i/lub (v) prawidłowego numeru rachunku bankowego Uczestnika i/lub (vi) dowodu sporządzenia i zamieszczenia Opinii na stronie internetowej Sklepu, w którym Uczestnik zakupił Produkt, platformy zakupowej lub porównywarki cenowej.
8. Dla zachowania terminu na wypłatę Zwrotu decyduje data złożenia polecenia przelewu przez Organizatora.
9. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za niemożność lub opóźnienie w dokonaniu Zwrotu powstałych z powodu podania przez Uczestnika błędnego i/lub nieprawidłowego numeru rachunku bankowego lub innych danych Uczestnika niezbędnych do realizacji Zwrotu.

 

§ 13 Podatek dochodowy od Zwrotu

1. Organizator oświadcza, iż Zwroty są przekazywane w ramach Promocji w zakresie sprzedaży premiowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (t.j. Dz.U. 2024, poz. 226 ze zm.).
2. Wartość Zwrotu tj. nagrody związanej ze sprzedażą premiową nie przekracza 2.000,00 zł (dwóch tysięcy złotych), w związku z czym zgodnie z art. 21 pkt 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych, Uczestnik jest zwolniony z obowiązku zapłaty podatku dochodowego od Zwrotu, będącego nagrodą pieniężną za udział w sprzedaży premiowej Produktu.

 

 

§ 14 Wyłączenia z udziału w Promocji

1. Z udziału w Promocji wykluczone są Produkty zakupione w ramach działalności gospodarczej lub zawodowej Uczestnika.
2. Z udziału w Promocji wykluczone są osoby wykonujące pracę na rzecz Organizatora lub Koordynatora, na jakiejkolwiek podstawie.

 

 

§ 15 Reklamacje

1. Reklamacje związane z uczestnictwem w Promocji mogą być zgłaszane najpóźniej w terminie 30 (trzydziestu) dni od dnia zdarzenia będącego podstawą reklamacji.
2. Reklamacje mogą być zgłaszane za pośrednictwem e-maila na adres: cashback@awena.pl, listu poleconego lub przesyłki kurierskiej na adres Koordynatora: AWENA sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Warszawie, ul. Kabacki Dukt 8/U145, 02-798 Warszawa, z dopiskiem „De’Longhi Rivelia zwrot za opinię.”
3. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko oraz adres do korespondencji lub adres e- mail Uczestnika oraz opis powodu reklamacji wraz z treścią żądania reklamacyjnego.
4. W przypadku zgłoszenia reklamacji za pośrednictwem listu poleconego lub przesyłki kurierskiej, o zachowaniu terminu do wniesienia reklamacji decyduje data stempla pocztowego lub data nadania przesyłki kurierskiej.
5. Reklamacje będą rozpatrywane przez Koordynatora w terminie 14 (czternastu) dni od dnia doręczenia reklamacji Koordynatorowi. O decyzji Koordynatora Uczestnik zostanie powiadomiony w formie, w jakiej została złożona reklamacja tj. listem poleconym na adres korespondencyjny lub adres e-mail podany w reklamacji.
6. Po wyczerpaniu postępowania reklamacyjnego Uczestnikowi przysługuje prawo do dochodzenia roszczeń na drodze postępowania sądowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Powyższe prawo przysługuje Uczestnikowi również w przypadku nieskorzystania przez Uczestnika z postępowania reklamacyjnego opisanego w Regulaminie.
7. Uczestnik może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w tym za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Uczestnik posiada także uprawnienie do przekazania sporu do podmiotu uprawnionego do pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich, zgodnie z ustawą z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. z 2016 r. poz. 1823) bez uszczerbku dla możliwości wytoczenia powództwa przed sądem powszechnym. Zasady dostępu do pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń dostępne są na przykład w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, wojewódzkich inspektoratów inspekcji handlowej oraz na stronach internetowych Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

 

 

III. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

 

§ 16 Przetwarzanie danych osobowych

1. Administratorem danych osobowych Uczestników jest De’Longhi Polska Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie ul. Puławska 303, 02-785 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000332338, kapitał zakładowy 50.000 PLN, REGON 141928974, NIP 5252457842, BDO 000018232.
2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do udziału w Promocji.
3. Dane osobowe Uczestnika będą przetwarzane w celu realizacji udziału Uczestnika w Promocji, w szczególności ustalenia prawa Uczestnika do udziału w Promocji oraz otrzymania Zwrotu oraz wypłaty Zwrotu na zasadach określonych w Regulaminie. Dane Uczestnika przetwarzane będą również w celu wypełnienia ciążących na Administratorze obowiązków prawnych wynikających z przepisów prawa, w szczególności z przepisów prawa podatkowego oraz odpowiedzialności cywilnej. Ponadto dane osobowe mogą być wykorzystywane w prawnie dozwolonych i uzasadnionych interesach Administratora danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit f) RODO) związanych z analizą i raportowaniem danych dotyczących realizacji Promocji oraz analizą statystyczną polegającą na badaniu satysfakcji z zakupionych Produktów (łącznie jako „Cele przetwarzania”).
4. Na potrzeby Promocji będą przetwarzane dane osobowe: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres korespondencyjny, numer rachunku bankowego.
5. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Uczestników jest art. 6 ust. 1 lit. b), c) i f) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”).
6. Odbiorcami danych osobowych Uczestników mogą być:

7. Dane osobowe Uczestnika mogą także zostać udostępnione innym spółkom wchodzącym w skład Grupy De’Longhi do celów związanych z wykonywaniem działalności oraz weryfikacji Celów przetwarzania wskazanych powyżej i mogą zostać przekazane poza Europejski Obszar Gospodarczy (w takim przypadku De’Longhi Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przyjmie odpowiednie zabezpieczenia praw osób, których dane dotyczą, zgodnie z wymogami RODO).
8. Dane osobowe Uczestników przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji Celów przetwarzania. Następnie dane Uczestników będą przechowywane przez okres wymagany obowiązkami nałożonymi na Administratora przepisami prawa, w tym przepisami podatkowymi oraz przepisami dotyczącymi odpowiedzialności cywilnej.
9. Dane osobowe będą chronione środkami technicznymi i organizacyjnymi, aby zagwarantować odpowiedni poziom ochrony, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
10. Uczestnikom przysługuje prawo do:

11.Uczestnikom przysługuje również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
12. Wszelkie wnioski, pytania i żądania związane z przetwarzaniem danych osobowych powinny być kierowane do Administratora.
13. Administrator powierza przetwarzanie danych osobowych Uczestników Koordynatorowi tj. AWENA sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Warszawie, ul. Kabacki Dukt 8/U145, 02-798 Warszawa, REGON 016929054, NIP 5342144029, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział KRS pod numerem 0000521922, w celu ustalenia prawa Uczestników do udziału w Promocji, realizacji Zwrotów oraz rozpatrywania reklamacji Uczestników.
14. Dane osobowe Uczestników zostaną zintegrowane z innymi danymi, które Administrator mógł zebrać o Uczestnikach z innych źródeł oraz od stron trzecich.
15.Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych Uczestnika przez Administratora znajduje się na stronie https://www.delonghi.com/pl-pl/polityka- prywatnosci.
16. Pytania dotyczące przetwarzania danych osobowych Uczestnika oraz praw związanych z przetwarzaniem tych danych osobowych Uczestnik może kierować do Inspektora Ochrony Danych na adres: dpo.privacy@delonghigroup.com lub infoprivacy.polska@delonghigroup.com lub listownie na adres: De’Longhi Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 303, 02-785 Warszawa.

 

 

IV. ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

 

§ 17 Regulamin świadczenia usług

1. Organizator jest usługodawcą usług świadczonych drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). Niniejsze postanowienia stanowią regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu przepisów tej ustawy. Organizator świadczy usługi drogą elektroniczną, w czasie rzeczywistym, nieodpłatnie i zgodnie z niniejszym Regulaminem.
2. Organizator za pośrednictwem Strony internetowej świadczy Uczestnikom usługi polegające na:

Powyższe usługi świadczone są bezpłatnie na żądanie Uczestnika przez czas trwania Promocji.
3. Korzystanie z powyższych usług możliwe jest pod warunkiem podania wymaganych dla takiej usługi danych, w szczególności danych osobowych, danych o Produkcie, wgrania zdjęcia lub skanu Dowodu zakupu Produktu oraz zdjęcia lub skanu wyciętego fizycznie fragmentu opakowania Produktu zawierającego kod EAN a także zdjęcia lub screenshota (zrzutu z ekranu) zawierającego potwierdzenie sporządzenia i zamieszczenia Opinii. Odmowa/brak podania powyższych danych lub wgrania zdjęć/skanów/screenshota może skutkować brakiem możliwości świadczenia usług oraz brakiem objęcia Promocją.
4. Celem zapewnienia zgodności z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Strona internetowa, Użytkownik musi spełniać minimalne wymagania sprzętowe i techniczne potrzebne do korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną tj. dysponować sprzętem i systemem umożliwiającym korzystanie z sieci Internet (np. komputerem, smartfonem, tabletem itp.) wyposażonym w dostęp do Internetu oraz przeglądarkę internetową. W ramach wymagań technicznych w celu udziału w Promocji, Uczestnik powinien dysponować aktywnym kontem poczty elektronicznej (e-mail) oraz urządzeniem podłączonym do sieci Internet.
5. Korzystanie z usług określonych w Regulaminie może wiązać się ze standardowym ryzykiem związanym z wykorzystaniem sieci Internet zainfekowania systemu informatycznego przez niepożądane oprogramowanie, także takiego którego jedynym celem jest wyrządzanie szkód (np. narażeniem na złośliwe oprogramowanie, takie jak: wirusy, robaki, trojany, keyloggery, dialery, programy szpiegujące, spam, wyłudzanie poufnych informacji osobistych (np. haseł) przez podszywanie się pod godną zaufania osobę lub instytucję, włamania do systemu teleinformatycznego. Poza zagrożeniami wymienionymi powyżej, jako możliwe zagrożenia należy uznać także ataki hackerów. Organizator oświadcza, iż stosuje właściwe zabezpieczenia mające na celu uniemożliwienie lub istotne utrudnienie włamania się do systemu Organizatora.
6. Rekomendowane jest przedsięwzięcie m.in. następujących kroków w celu zminimalizowania takich ryzyk: zainstalowanie oraz posiadanie zaktualizowanego programu antywirusowego, posiadanie włączonej zapory systemowej, nieotwieranie załączników e-mail niewiadomego pochodzenia, czytanie okien instalacyjnych aplikacji, a także ich licencji.
7. Użytkownika obowiązuje bezwzględny zakaz dostarczania poprzez Stronę internetową treści
o charakterze bezprawnym. W razie pozyskania wiarygodnej informacji o dostarczeniu treści o bezprawnym charakterze bądź działalności z nią związanej Organizator może usunąć taką treść i/lub zawiesić dostęp Uczestnika do świadczonych usług. W takim przypadku Organizator nie ponosi odpowiedzialności za usunięcie treści, o której mowa w niniejszym ustępie, ani za zawieszenie dostępu do usług na podstawie niniejszego ustępu.
8. Organizator zastrzega sobie prawo do przerwania świadczenia usług w przypadku stwierdzenia naruszenia przez Uczestnika niniejszego Regulaminu, obowiązującego prawa lub dobrych obyczajów. Zakazane jest dostarczanie przez Uczestnika treści bezprawnych.
9. Rozpoczęcie przez Uczestnika korzystania z usług objętych Regulaminem jest równoznaczne z zawarciem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną. Uczestnik może w każdej chwili zrezygnować z usług zaprzestając korzystania ze Strony internetowej. Rezygnacja, o której mowa w zdaniu poprzedzającym jest równoznaczna z rozwiązaniem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną.
10. W terminie 14 dni od zawarcia umowy, o której mowa w ustępie powyższym Uczestnik może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając Organizatorowi stosowne oświadczenie drogą elektroniczną na adres Koordynatora: cashback@awena.pl lub na piśmie na adres Koordynatora: ul. Kabacki Dukt 8/U145, 02-798 Warszawa, przy czym o zachowaniu terminu do złożenia oświadczenia decyduje odpowiednio data stempla pocztowego, data nadania przesyłki kurierskiej, a w przypadku oświadczenia zgłaszanego drogą elektroniczną data nadania wiadomości e-mail.
11. Uczestnik,aby odstąpić od umowy zgodnie z powyższym ustępem, może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy zawartego
w załączniku nr 2 do Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. 2023, poz. 2759), jednak nie jest to obowiązkowe. Wzór odstąpienia od umowy jest następujący:

„Formularz odstąpienia od umowy”

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Adresat: AWENA sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Warszawie Kabacki Dukt 8/U145, 02-798 Warszawa, cashback@awena.pl
Niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy o świadczenie następującej usługi drogą elektroniczną, której warunki określa Regulamin sprzedaży premiowej „De’Longhi Rivelia cashback za opinię.”
Dane Konsumenta: (należy wpisać imię i nazwisko) ………………………………………… Adres konsumenta: ………………………………………………………………………….. Data i podpis konsumenta…………………………………………………………………… (podpis tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)”.
12. Organizator nie ponosi odpowiedzialności z tytułu wystąpienia jakichkolwiek szkód po stronie Uczestnika, spowodowanych korzystaniem lub niemożnością korzystania przez Uczestnika z usług takich jak: utrata danych, opóźnienia w ich otrzymaniu lub przesłaniu, opóźnienia spowodowanych brakiem transmisji, nieprawidłową transmisją lub innymi przerwami w świadczeniu usług, spowodowanych przez czynniki (okoliczności) od Organizatora niezależne.
13. Odpowiedzialność za zgodność świadczenia z umową zawartą pomiędzy Organizatorem a Uczestnikiem ponosi Organizator. Organizator ponosi odpowiedzialność wobec Uczestnika, jeżeli określone Regulaminem usługi są niezgodne z umową.
14. W przypadku i w zakresie w jakim usługi świadczone na mocy Regulaminu stanowić będą usługi cyfrowe w rozumieniu Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. 2023, poz. 2759) („Usługa cyfrowa”), będzie ona zgodna z umową zawartą pomiędzy Organizatorem a Uczestnikiem, jeśli zgodne z umową pozostają w szczególności jej opis, rodzaj, kompletność, kompatybilność, funkcjonalność, interoperacyjność oraz dostępność wsparcia technicznego i aktualizacji. Oceny zgodności z umową należy też dokonywać biorąc między innymi pod uwagę̨ konkretny, szczególny rodzaj takiej usługi cyfrowej i tego, czy: nadaje się̨ do celów, dla których zazwyczaj korzysta się̨ z usługi cyfrowej tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk, występuje w takiej ilości i ma takie cechy, w tym funkcjonalność, kompatybilność, dostępność, ciągłość i bezpieczeństwo, jakie są̨ typowe dla treści cyfrowej tego rodzaju. W przypadku opisanym w niniejszym ustępie Organizator ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z umową Usługi cyfrowej dostarczanej jednorazowo lub w częściach, który istniał w chwili ich dostarczenia i ujawnił się w ciągu 2 lat od tej chwili. Domniemywa się, że brak zgodności Usługi cyfrowej z umową, który ujawnił się przed upływem roku od chwili dostarczenia Usługi cyfrowej, istniał w chwili ich dostarczenia. Organizator nie może powoływać się na upływ terminu do stwierdzenia braku zgodności Usługi cyfrowej z umową określonego powyżej, jeżeli brak ten podstępnie zataił. W przypadku niezgodności z umową Uczestnikowi przysługuje prawo żądania doprowadzenia Usługi cyfrowej do zgodności z umową, a gdy nie da się jej doprowadzić do zgodności z umową lub gdy będzie to połączone z nadmiernymi trudnościami lub niemożliwe do realizacji w rozsądnym czasie, do odstąpienia od Umowy.
15. W wypadku niewykonania lub nienależytego wykonania usług lub w przypadku innych zastrzeżeń w odniesieniu do usług, Uczestnikowi przysługuje prawo złożenia reklamacji, zgodnie z zasadami wskazanymi w § 15 Regulaminu.
16.W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną odpowiednie zastosowanie mają przepisy obowiązującego prawa, w tym ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).

 

 

V. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

§ 18 Dostępność Regulaminu

1. Regulamin jest dostępny na Stronie internetowej oraz w siedzibie Organizatora, co najmniej przez czas trwania Okresu promocyjnego. Uczestnik może utrwalać treść Regulaminu poprzez jego pobranie ze Strony internetowej.
2. Informacje na temat Promocji można uzyskać również kierując pytania na adres mailowy: cashback@awena.pl lub numerem telefonu: +48 607 817 877, w dni robocze w godzinach od 9:00 do 16:00. Koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora.
3. Następujące załączniki do Regulaminu stanowią jego integralną część:

Załącznik nr 1

Produkty objęte Promocją

Lp Oznaczenie urządzenia Rodzaj urządzenia Kod EAN
1 EXAM440.55.BG automatyczny ekspres do kawy 8004399026711
2 EXAM440.55.B automatyczny ekspres do kawy 8004399026612
3 EXAM440.55.W automatyczny ekspres do kawy 8004399026629
4 EXAM440.55.G automatyczny ekspres do kawy 8004399026636

Załącznik nr 2

Lista Sklepów biorących udział w Promocji

Lp Sklepy biorące udział w Promocji
1 RTV EURO AGD (Euro.com.pl) z wyłączeniem Annopol Outlet
2 Media Expert (mediaexpert.pl)
3 Media Markt (mediamarkt.pl)

Załącznik nr 3

Wzór poprawnego wycięcia fragmentu opakowania